Saturday 2 April 2011

PKR semakin ranap menyembah bumi

Parti PKR semakin parah, ribuan ahli di Pulau Pinang dan seluruh negara termasuk di Sabah dan Sarawak telah bertindak untuk keluar parti.


Perjuangan PKR bukan untuk membela rakyat sebaliknya untuk membela dan menghalalkan segala perbuatan keji dan jijik Anwar Ibrahim sahaja.


Cukuplah selama ini rakyat ditipu dan diperbodohkan-bodohkan oleh Anwar anak beranak.


Kepincangan dan kekecohan sewaktu pemilihan pucuk pimpinan 2010 senyap begitu sahaja.

Insiden baling kerusi, pukul, tumbuk dan sebagainya tutup cerita. Ratusan surat bantahan telah dihantar kepada pucuk pimpinan, tetapi tiada satu pun tindakan diambil.

Anwar tetap dengan perangainya, yang tidak pernah insaf dan tidak pernah berubah. Kes liwat dan kes China doll cukup memalukan.

Adakah isu China doll sengaja dibuat oleh Anwar untuk mengalih pandangan umum terhadap isu liwat, isu pemilihan yang serabut 2010/11 dan lain-lain isu yang bersabit dengan diri beliau sendiri?

Reaksi bodoh Anwar dalam menangani isu China doll menambah lagi keyakinan rakyat bahawa beliau memang terlibat. Ia jelas dengan cara dan gimik beliau bertindak.

Pas tahu semua tabiat buruk Anwar tetapi demi kepentingan politik segala kemungkaran dan kejahatan Anwar disimpan baik-baik dalam poket mereka.

Pas kekal dengan sikap munafik mereka yang ternyata menggunakan dan menjual agama untuk kepentingan politik.



Sabah Parti Keadilan Rakyat (PKR) suffered another blow when two thirds of its Tenom divisional committee, including the deputy chief and permanent chairman, quit from the party and joined Umno, Friday.

Its deputy chief Lampag Kurias said they have lost confidence in PKR's de facto leader, Datuk Seri Anwar Ibrahim and also Tenom PKR chief Halik Zaman.

"We felt that they are no longer relevant and, thus, have lost our confidence in their leadership," he said at the handing over of application forms to join Umno to Tenom Umno Youth chief Jamawi Jaafar.

Together with him were 11 out of 15 committee members, including former vice-chief Sani Kuak and permanent chairman Ambran Yusuf, as well as six Wanita committee members and two Youth committee members.
Pesanan kepada pengundi, jangan sekali terpedaya dengan segala macam pembohongan PKR di Sarawak terutama sekali kepada Raja Pembohong PKR Sarawak Baru Bian yang bergelar jutawan NCR kerana menggunakan isu tersebut untuk meraih undi dan dalam masa yang sama merompak duit kaum peribumi yang  rata-ratanya miskin.

Lebih banyak pembohongan Baru Bian akan didedahkan disini.

No comments:

Post a Comment