Monday 11 April 2011

18 SX: "Binatang" Apakah Ini...???!!!






"Binatang" bersama "binatang" berkongsi minat yang sama..seks!

Terkejut penulis melihat sahabat baik Anwar yang "seekor" ini. "Apa jenis manusiakah ini???" (soalan favorite Anwar). Ini mungkin manusia, tapi bertopengkan binatang! Kerana apa? Kerana dia ternyata bernafsu binatang, bersahabat dengan "binatang" dan kuat menyebarkan fitnah macam "binatang"!

Nama "binatang" ini ialah John Jaban. Dia adalah sahabat baik kepada seorang lagi "binatang" penipu antarabangsa, Anwar Ibrahim. John Jaban khabarnya adalah seorang DJ di Radio Free Sarawak.

Sepanjang karier DJnya di siaran Radio penipu itu, John Jaban hanya menyampaikan propaganda penipuan pembangkang dan memburuk-burukkan mereka yang tidak sehaluan dengan fahaman penipu mereka.

Diantara yang menjadi mangsa ialah Kerajaan Negeri Sarawak, Pehin Seri Taib Mahmud dan beberapa pemimpin BN yang lain, tidak terkecuali pemimpin Cina BN. Fitnah dan penipuannya melampau-lampau terhadap BN, dan memuji-muji pembangkang.

Menurut khabar rakan-rakannya, John Jaban bertukar menjadi "anjing" suruhan pembangkang ketika bertugas menjadi DJ Radio bajingan itu dan kembali bertukar menjadi "binatang" lain selepas bertugas.

Sebagaimana mentornya Anwar Ibrahim, John Jaban juga dikatakan mempunyai simptom kerakusan seks yang menggila. Selalunya, selepas menjadi "anjing" menyalak di radio, dia gemar berpoya-poya dan merosakkan anak gadis!

Nafsu seksnya sukar dikawal, maklumlah, dia kan "binatang"! Jika mentornya suka main "bontot", dia pula suka merosakkan anak gadis, kemudian ditinggalkan mereka begitu saja.

Dikhabarkan oleh rakan-rakan blogger Sarawak, John Jaban pernah berkahwin sebanyak 7 kali dengan gadis-gadis Sarawak dan mempunyai 23 orang anak! Buas nafsunya, bukan? Malah dikhabarkan bahawa dia juga memiliki tidak kurang dari 10 orang anak haram! Anak luar nikah! Apa jenis manusiakah ini???

Kemudian, setelah merosakkan anak gadis dan tidak menjadi bapa yang bertanggugjawab, John Jaban lari ke London. Dia hidup mewah di sana setelah pernah menjadi lintah darat, membuka perniagaan pinjaman wang secara haram!

Di London pun dia masih tidak berubah perangainya. Ramai juga anak-anak gadis di sana dirosakkan. Dia masih terus berpoya-poya. Cuba lihat gambarnya di atas. Orang macam inikah yang menjadi sahabat karib Anwar? Dan Anwarkah yang rakyat Sarawak percaya sangat itu??? Binatang sungguh dua-dua ekor "binatang" ini!

Oleh: Biak Kacak!

2 comments:

  1. Ini ideola anjing-anjing Pakatan Rakyat

    ReplyDelete
  2. Salam,nampak gaya macam kehidupan dipenuhi dengan penggunaan alkohol dan dadah, mungkin.Lihat cara pergaulan bebas ala 'hippy' tahun 60an dan 70an beliau ini, tak hairan kalau beliau dapat mendampingi gadis-gadis muda orang putih, senang sekali jika mereka dapat alkohol dan dadah percuma.Tidak ada yang nak dihairankan.

    ReplyDelete